hejhejhejhejhjhejhjej

Jag mår illa. Såg just en video med hästolyckor. Blä.
Är sur på David, för jag hällde upp vatten i en kastrull och när det började koka så hällde han SIN pasta i kastrullen. Sin jävla pasta som tar mycket längre att koka än mina nudlar. Han kunde faktiskt ha väntat :(

Jag vill hem och prova min nya webcam. Den verkar rolig. Vill testa mina gula leggings och fota också. Mååååh.
Vill att min förbannade laptop ska fungera, så jag inte får massa ledsna sms från p19. HA EJ ÅNGEST!!!

På fredaaaaaag ska jag antingen fira 5månadersdagen med den där ledsna hemliga mannen, eller så ska jag ha harry potter-marathon med lucke <3

Kommentarer
Postat av: andreamikaelaholm

jag tor att P19 är besatt.

2009-01-19 @ 19:08:29
Postat av: Alexandra

Jag tror mer det var att han hade ångest över att han faktiskt hade haft sönder min jättedyra laptop. :D

2009-01-20 @ 16:18:36
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0