mys<3

är på biblioteeeket med lucke, myspys!
vi åt panini på svarta katten och avrundade med kaffe och glass, mumma :D (jordgubbssorbet, mannen vet vad jag gillar hehe, ehe)

sen promenerade vi till hans mammas hus och hämtade en film, gick till video corner och lämnade tillbaks den och sen gick vi hit ;> vi ska hänga lite med andrea när hon har ätit klart, fast nu ska vi internetta klart och sen ska vi sätta oss i nåt hörn och läsa harry potter! (måååh vi är såna nördar)

och sen ska vi till select och köpa battery + bubblizz, mumma. sen ska jag väl hem och ladda ner nån film (lagligt ofc, eh) och mysa hemma under nån filt och bara slötitta. gaaah. mysigt. underbart. ska bada skumbad också. <3

fick ett sms från mackan: "vi möts imorgon i norrböle klockan 9, ta med er varma kläder och pulka". okej, jag har ingen pulka och även om jag hade det skulle jag nog vara rätt tveksam till att släpa med den på bussen :( hoppas jag får skjuss av mamsen, vore rätt pinsamt annars. de bjuder dock på lunch första dagen, skönt!

obsobs lucke har glasögon och ser mycket intelligent ut i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0