now this actually is a flar-lar-lar

håhåhåhå! 2 januari. skolstart för lussebarnen. 5 dagar jullov kvar för mig. <3
tror vi inleder jobbåret med att leka lite lekar första dagen, andra dagen tror jag att jag har butikstjänst med josse. :') ska bli så roligt att hänga med henne igen, och david, och JONAS börjar ju där nu, så det blir helchill. <3

tänkte ställa mig själv frågan: har jag haft ett bra jullov? ÄN SÅ LÄNGE ja.
vad som helst kan hända på 5 dagar.

idag ska jag äta pizza med natte och niklas! och få en grej jag längtat efter länge, som löser ett problem, eftersom jag lovade att jag skulle fixa det. namnam. okej. 13 minuter kvar av batteriet, jäkla batteri. håller inte alls. :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0