skriv sju sanningar! *_*

Skriv 7 sanningar om dig själv
Utmana 4 andra personer
Jag är utmanad av stehlin @ bdb.se!

1. Det finns inget jag är sämre på att hantera än att bli avvisad (på alla sätt)
2. Jag har jääääääääääättestor ångest över att min barndom har "tagit slut"
3. Jag avskyr att visa att jag är svag
4. Jag är extremt dålig på att höra av mig till folk
5. Jag lider av underproduktion av sköldkörtelhormoner, och klassas nästan som ett "extremt fall" då det vanligtvis händer kvinnor i 40årsåldern och inte tonåringar
6. Jag känner mig ofta rätt korkad
7. Jag får ångest av japanska serier och förstår verkligen inte varför :(

utmanar ingen alls. eller jo, UTMANAR ISA!

Kommentarer
Postat av: Isa

Okei, gjort den nu :>

2009-01-13 @ 21:22:46
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0