usch

usch säger jag bara, med tanke på förra inlägget. var kanske inte så dricksmart ikväll. men det var jätteroligt! jättebra nyår, om man bortser från tolvslaget, när alla ropade GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR så sprang jag runt på torget och letade efter p19 innan jag lyckades hitta honom och pussa sönder honom. fick inte sova hos honom ÄNDÅ. försökte vara söt. :(

31 december 2008:

champagne. dans. musik. kyssar. käääääääääärlek. dans. dans. dans. bar malatesta. skägg. ångest. snusksms.

Jacke och Olov följde mig hem. Jag tvivlar på att jag kunde ha fått ett bättre nyår yo <3
(jo iochförsig, om jag hade fått pussas ännu mer med p19, men han vill ju inte. :@)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0